LIKWIDACJA SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH
Przy szkodach komunikacyjnych oferujemy pomoc na miejscu kolizji, holowanie pojazdu, zgłaszanie i
likwidacja szkody, dopełnienie formalności ubezpieczeniowych, odebranie samochodu ze
wskazanego miejsca, naprawę i oddanie gotowego pojazdu.
SAMOCHODY ZASTĘPCZE
Nasza flota samochodów zastępczych pozwala zapewnić naszym Klientom komfort i swobodę w
czasie wykonywanej naprawy.
USŁUGA DOOR-TO-DOOR
Oferujemy możliwość odbioru i odstawienia Państwa samochodu we wskazanym miejscu i czasie.
ZABEZPIECZENIE ANTYKOROZYJNE PODWOZIA
Proces zabezpieczenia podwozia w naszej firmie:
– Zdjęcie niezbędnego osprzętu jak nadkola ochronne, osłony itp.
– Mycie podwozia myjką Ciśnieniową,
– Usunięcie ognisk korozji przez oczyszczenie i pokrycie ich odrdzewiaczami
– Pokrycie podwozia środkami antykorozyjnymi
– Proces schnięcia
Zima to okres, w którym nasz samochód narażony jest nieustannie na ataki mrozu, śniegu, soli i
innych środków chemicznych. Po zimie należy umyć pod ciśnieniem spód samochodu oraz całą
karoserię aby usunąć z niej sól i błoto. Należy pamiętać, iż zaniedbanie tych działań przyśpieszy
proces korozji w sposób zdecydowany i nieuchronny. Kolejnym krokiem jest zastosowanie
zabezpieczenia antykorozyjnego dla naszego samochodu w postaci specjalnego wosku, który wskutek
ścisłego kontaktu z powierzchnią chronią ją przed działaniem czynników agresywnych, jak np. wilgoć,
gazy agresywne i rozpylone roztwory soli. Środki antykorozyjne działają jak nieprzenikliwa przegroda
dla czynników agresywnych lub zmieniają charakter powierzchni w przypadku ich adsorbowania się
na niej bądź tworzenia tlenków.
Do zabezpieczenia używamy wysokiej jakości, elastyczny środek antykorozyjny Noxudol o dużej
gęstości. Preparat o doskonałej przyczepności oraz zdolności do zabezpieczania przed wilgocią i solą
drogową. Pokryte podwozie pojazdu oraz wnęki błotników po wyschnięciu tworzy się powłoka nie
dopuszczająca wilgoci.
DETAILING SAMOCHODOWY – KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA SAMOCHODÓW
Renowacja lakieru samochodowego
Korekta lakieru to procesie usuwania rys, skaz i zmatowania lakieru, czy osadów po twardej wodzie.
Zostaje nadany maksymalny połysk i wydobyta jest głębia koloru. Proces odnowy lakieru jest
procesem trwałym i zupełnie bezpiecznym.
Znaczny wpływ na stan lakieru w naszym samochodzie jest mycie na myjniach automatycznych, a
także nieumiejętne mycie na myjniach bezdotykowych.
Jak przebiega proces korekty lakieru?
– Ocena wyjściowego stanu lakieru i rekomendacja optymalnego rozwiązania.
– Usunięcie uszkodzonej wierzchniej warstwy lakieru bez naruszenia jej głębszej struktury.
– Skorygowanie i wypolerowanie karoserii.
– Po renowacji propozycja dalszego zabezpieczenia lakieru, np. powłoką ceramiczną.
Korekty Lakieru – Jednoetapowa czy dwuetapowa korekta lakieru?
Na czym polega renowacja lakieru? Czy lepiej zdecydować się jednoetapową korektę lakieru, a może
konieczna będzie konieczna pełna korekta? Korekta jednoetapowa to usuwaniem rys i wydobycie
głębi koloru, polecana do lakierów, które mają niewielką bądź umiarkowaną ilość rys. Pełna
renowacja lakieru polecana jest dla większych defektów i pozbycia się wszystkich niedoskonałości.
Wykorzystujemy najlepsze pasty polerskie, specjalistyczne gąbki polerskie.
Powłoka ceramiczna
Powłoka ceramiczna to proces zabezpieczenia lakieru samochodowego. Powłoka ceramiczna łączy się
z lakierem bezbarwnym i tworzy trwałą powłokę ochronną, zabezpieczającą lakier przed szkodliwym
działaniem czynników atmosferycznych (woda, mróz, promienie słońca), chemicznych (ptasie
odchody, wydzieliny i pozostałości owadów, soki z drzew, smoła z asfaltu niskiej jakości) i
mechanicznych (chroni przed niewielkimi zarysowaniami, które mogą powodować wyrzucone w
powietrze drobne kamienie, drobiny piasku, niewielkie gałązki, a nawet szpony ptaków, które mogą
chodzić po dachu auta. W razie zarysowania, rysa pojawia się na powłoce ceramicznej, a nie na
fabrycznym lakierze bezbarwnym. Nadaje wysoki połysk dla lakieru bezbarwnego i ma właściwości,
dzięki którym woda szybko spływa z lakieru. Powłoka ceramiczna pogłębia kolor samochodu.
Powłoka ceramiczna może wytrzymać nawet do 5 lat, przy odpowiedniej pielęgnacji.